etsy,pasaj,emeksensin,

2 Kasım 2010 Salı

ÇİÇEKLİ CEKET

Bu ceket normalde kısa olarak dikilmiş ben uzun hazırladım.Kumaşı annemden (k.valide) aldım 20 yılık bir kumaş.Pazen kadife görünümlü içinede likralı siyah ceketlik kumaş kullandım.Omuz kısmını kabarık dursun diye ufak pileler şeklinde diktim.
Bu çeketi ister çiçekli isterseniz siyah olarak giyebilirsiniz.(çift taraflı )
Açıkçası kendime şaşırdım nasıl yaptım diye.Dikiş konusunda herhangi bir eğitim almadım kendi el becerim ummarım beğenirsiniz.
Ayrıca bu çeketin bitmemiş hali düğüme ve yaka çevresine süsleme yapmaya düşünüyorum.


Yaka çevresinin süslemesinide bittirdim sadece düğümesi kaldı onuda düşünüyorum nasıl yapsam diye.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalr... bir süredir izleyicinizim ama ilk yorumum.. ceket hiç de amatör biri yapmış gibi durmuyor öncelikle tebrik ederim.. süslemeye gelince; kumaş zaten çok canlı kullandıgın materyaller siyah zincirle omuzlara bir iki dokunuş ya da yine siyah kumaştan yaka broş tamamlar naciZane fikrim :)... görüşmek üzere